Tuesday, January 8, 2013

Bimillahirrahmanirrahim. Apa khabar reader blog semua yg sudi ziarah n baca entry sy ni?
Ceh,saya..formal la plak. erm,kali ni nak wt besa2 jer..sblm ni?hehe..tak tahu. Bila tengok recheck, dah lama aku xupdate blog aku ni. dah bersarang. bukan blog jer, tp twitter pun. email? lg la malas aku nak tengok. Itupun sebab U sekarang guna sistem on9. hehe. kena rajin juga! =P




Dah tahun baru ni, semua orang ada azam masing2 kan? azam baru. sama la aku pun. Azam aku nak berubah dari yang baik kepada lebih baik. ha..tulah prinsip dalam Islam kn? pernah dengar x lagu 
~umat Islam harus cemerlang hari ni pasti lebih baik dari semalam~

Selalu azam macam tu,tapi dok wat gak.ades! manusia. bisalah. tak lari dari kesilapan. macam tu lah aku, Always berazam n buat juga!huhu. erm.. dah masuk tahun baru.. so,apa yang aku dah buat  masa tahun lepas???

-makan
-tidur
-belajar
-rehat

loh..tu semua orang buat. sat..

-daftar mengundi

hehe.. ,mcm, x percaya ja ak kena mengundi.. tanggungjawab kena pilih pemimpin tuh..hehe

Tahun 2013??

alamak! dah meningkat umuq aku ni..huhu. tapi kan, perangai tak mcam umur aku sekarang. hehe. haa..nak tahu kenapa? mybe sbb aku mcm budak-budak! mulut aku ni bising ja tau. tapi,sikap sebenar aku tu akan muncul bila aku bersama dengan orang-orang yang rapat dengan aku,yang aku sayang,yang menyayangi aku. (wah,ayat tak leh blah)

nak tahu x? seyes memang aku sayang tau orang sekeliling aku. and aku akan terasa dengan orang-orang yang aku sayang. loh,cna tu? yelah..mak ayah.( tapi ni lain crita). kawan2 la bila kita da kat luaq. bunyi macam aku ni sensitif kan?hehe..ops! ok.yang tu jelah tentang aku.

pokoknya, aku nak try ubah diri ni ke arah yang lebih baik. sikit-sikit xpa,janji berterusan tau. jangan tinggal terus.aku ni nakal juga loh.. yelah,xda yang perfect kan?

manusia,tak lari dari kesilapan. aku ni ada banyak sangat silap dan salah..dosa. tambah2 denganNya. =(
meh la kita sama2 muhasabah diri.




*jangan kita fikir yang jahat akan selamanya jadi jahat. apa yang penting,pengakhiran yang baik.

Semoga kita semua diredhai Allah. Kita boleh berharap kepadaNya. =)








No comments: