Wednesday, September 5, 2012

blog oh blog

Assalamualaikum..

blog oh blog..apa tujuan saya berblog ey sebenarnya ni?
saya pun dah lupa benda apa sebenarnya..yang saya nak cerita ni..

erm..meh saya nak kongsikan sesuatu dengan 'cik blog' (sbb sy kn pmpuan) hehe..atau pembaca-pembaca blog di luar sana..(ada ke orang baca blo aku ni? hi3).

sebenarnya,saya ni teringin juga nak jadi penulis..tapi,tak tahu la penulis kategori mana. Kalau sastera,mana la nak reti sangat berbunga-bunga segala. merapu je lebih. If fakta sekalipun,mestilah perkara yang betul sebab bukan auta kn? hi3. Fakta ni benda yang pasti dan benar-benar berlaku,point yang pasti. Contoh mcm berita,sejarah. So,mana la leh menipu..saya ni jujur orangnya(sangat la) hi3


kalau sastera,saya kelentong ja.. tapi sastera pun ada yang berdasarkan sastera juga..

jadi,sekarang ni penulisan agak penting la juga sebab ia senang ja 'masuk' ke dalam hati. tapi tak da lah betul2 senang.. Maksud saya,ia secara halus dan para pembaca boleh berfikir dengan sendirinya,kan?
Di samping itu juga ramai yang berniaga melalui medan maya dan blog adalah salah satu daripadanya.Ada yang berbussiness kucing,pakaian dan macam-macam lagi.

erm..lagi nak cakap apa ya? tak ada apa-apa dah kot. saja ja tulis sebab ngan boring ni. apa yang ditulis di atas sekadar pendapat je.

wassalam.

No comments: