Thursday, December 20, 2012

Minggu akhir~

Bismillahirrahmanirrahim Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Tinggal lagi dua kerja je lagi. Itu pun dah tak berat. Rasa kurang beban tu. Sebab esemen yang rasa 'berat' tu dah selesai. tapi, amcam tak puas hati lagi. Nak tambah lagi-kekangan masa. Tapi, sebenarnya aku yang tangguh. Maka benarlah 'BERTANGGUH ITU PRNCURI MASA'. kan2.

Itulah jangan tangguh2 taw! =P

sekarang dah tengah malam. opkos la ramai yang sudah masuk mimpi zaman Mamluk. konon la( mentang2 orang sejarah). hehe. Namun, aku yakin dan percaya sebahagiannya masih lagi belum tidur kerana study+ siapkan tugasan+ kerja+homework or apa2 la yg berkaitan. hehe. Alang2 aku tidur lambat ni, nak tonton drama adam hawa on9. Yela,line mcm siput. tnggu dah mlm2..baru la laju skit. Sekarang kan tengah demam adam hawa.

Cakap tentang aku budak sejarah... erm, td lecturer kami ada sebut 'antum mu'arrikh'.. mknanya kamu semua ni ahli-ahli sejarah. wah! doa tu. sebabnya kami ada pening sikit tentang nota2(semuanya teks arab) yg diberi tu... Beliau suruh kami faham la.Tapi, bez! bagi aku seronok. Cuma kena la usaha kan. Nak memahami tu. Bukannya ada darah Arab pun .haha.

Laagi 2 hari. Fuh! mencabar.. dh stdy week n dah nak final sebenarnya. ha.. kawan2 balik. AKu tak =(  nanti tipu je balik. x stdy pun. huhu.Takot la.Banyak lagi xstdy ni. asyik dengan keja2 yg tertangguh. Tak pa! usaha selagi mampu, selagi ada masa. ;)

OK.. nak sambung buat kerja. ada lagi yang menanti tu.





No comments: