Tuesday, December 4, 2012

kelab --> family

alhamdulillah.. rasa hubungan tu dekat di hati

assalamualaikum.. ha..nak kongsi satu rahsia..dapat apa?oreo! 
ish,merapu plak aku.. 
nak kongsi tentang hubungan yang terbina..ukhuwah lee~~


baru-baru ni..ada Kejohanan Piala Dekan.. macam-macam la permainan iaitu:

bola sepak,sepak takraw,ping pong,bola tampar and bola jaring. saya macam biasa jaring je saya tahu. atlet sambilan je.hehe. tapi,tak ada la sampai final. itu pun dah cukup bagi aku. Yela,lama dah tak main,tiba2 pula nak main kan.hihi. Pastu,kelab saya dapat masuk final-bola sepak. wah..saingan pun hebat juga. memang berdebar-debar la. Semasa tengah tonton bola tu,tangan and kaki saya gerak naik sekali.. (tapi tak tinggi la..kena control ye.pmpuan~~ he2). suspen sangat. last2,masuk juga gol. tapi,pihak lawan yang tidak kurang hebatnya pun dapat gol juga. alamak!dah seri. Dipendekkan cerita la,pingat emas milik kelab sayani. hehe.alhamdulillah. Keseluruhan kelab lain menang. Tapi,tak apa walaupun kami bukan juara tapi tetap JUARA! kami semua dah mencuba sebaik mungkin. ^_^

Di SeBaLik tAbIr~~

nak cakap yang program ni dapat merapatkan ukhuwah sesama kami semua. begitu juga anda semua kan? program gini la yang merpatkan hubungan kita semua. misalnya kelab-kelab lain pun mcam tu juga. senior-junior.. rapat. nampak kemesraan tu! ^_^

sokongan padu diberikan kepada pasukan bola sepak..so,masa perbarisan bermula,team bola bagi sokongan pula ye. hehe. kreatif! comander perbarisan bagi satu idea yang best n menarik hati juri( ye ke?suka hati aku je..hehe).ha..masa tabik hormat la. kami buat lain dari yang lain. last but not least,harapan semoga ukhuwah yang terbina ni kekal la. insyaALLAH.amin,



ni dia.. kenangan masa malam tu. team bola bersama team perbarisan. simple but it nice 4 me.

No comments: